zondag 1 januari 2012

Even een korte blogpost om iedereen een goed, gelukkig en vooral gezond 2012 toe te wensen!
Ikzelf vind het altijd heerlijk als het 1 januari is, een vers, nieuw jaar, met nieuwe kansen.

Dit jaar is het nog fijner, want over 56 dagen is het zover: op naar Orlando!
Vanaf nu is het echt aftellen geblazen, heb er zo'n zin in.

De huurauto is inmiddels ook gereserveerd, een simpele economy car bij Alamo.
Dus eigenlijk is het nu alleen nog maar afwachten tot het 27 februari is.
De weken gaan altijd erg snel, dus voor ik het weet is het zover, heerlijk!

Liefs Cindy

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja, het schiet nu op, heerlijk! Morgen over exact een maand :-)

      Verwijderen
  2. Hallo Cindy,

    Heb me net als volger van je blog toegevoegd, erg leuk om te lezen!! Knap dat je deze reis in je uppie gaat doen, maar wel heerlijk!! Je zult je daar zeker niet vervelen, Orlando en omgeving heeft enorm veel te bieden. Misschien nog een idee, om een natuurpark te bezoeken? Dat is zo mooi, ik weet natuurlijk niet of je dat wat lijkt, maar je hebt een auto, dus de mogelijk heb je.
    Nog maar 20 daagjes voor jou, voor ons nog 5 maanden. Geniet er maar lekker van!!!

    Groetjes van Aggie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aggie, dank je wel voor je reactie. Heb er ook erg veel zin in! Nog maar 20 daagjes inderdaad, heerlijk.
      Blue State Park staat in mijn planning, ik ben ook meer van de natuur en de dieren. Seaworld staat in de planning, en Gatorland. En als het even kan wil ik ook naar Clearwater Beach. 1 dag heb ik gereserveerd voor een dagje strand in Daytona.
      Ik kom tijd tekort haha! Nu al spijt dat ik maar 9(7) dagen ga... Maar goed, omdat ik alleen ben vind ik dat ook wel weer lang zat.
      En als het bevalt heb ik een goed excuus om nog een keer terug te gaan.
      En het fijne van alleen gaan is dat je kan doen en laten waar je zin in hebt, dat vind ik een groot voordeel.

      Succes met het lange aftellen voor jullie, maar het gaat best snel, toen ik net had geboekt was het ook nog 5 maanden, en eigenlijk is de tijd best snel voorbij gegaan.

      Groetjes Cindy

      Verwijderen